HOEFSMIDSTRAAT 41 HOOGVLIET

HOEFSMIDSTRAAT 41 HOOGVLIET
Hoefsmidstraat 41, 3194 AA Hoogvliet Rotterdam, Nederland
Te huur €135 per m² per jaar - Kantoor
30 m²

<Algemeen
Te huur enkele zeer representatieve kantoorunits in het ondernemerscentrum Based-Inn, gelegen aan de Hoefsmidstraat 41 te Hoogvliet. Er zijn diverse turn-key kantoorunits en bedrijfsruimte beschikbaar. Het ondernemerscentrum bestaat uit meerdere bouwdelen, waar verschillende gebruiksfuncties gehuisvest zijn, waaronder kandoorruimte en bedrijfsruimte. Het serviceconcept Based-Inn biedt diverse aanvullende diensten aan als telefoonbeantwoording, secretariële diensten en flexibele ontvangst-/vergaderruimte. De bedrijfsruimte kunnen allen beschikken over een eigen entree, vanaf de leerlooierstraat of vanaf het parkeerterrein.

Adres
Hoefsmidstraat 41
3194 AA HOOGVLIET

Kadastrale gegevens
Gemeente: Hoogvliet
Sectie:D
Perceelnummers: 8930

Bereikbaarheid
Het object is gelegen op bedrijventerrein ‘De Gadering’, met een directe ontsluiting naar de Rijksweg A15. De strategische ligging geeft ook directe verbindingen naar de A4, A16 en A20. Zowel Rotterdam-Centrum als het havengebied zijn uitstekend bereikbaar. Op loopafstand bevindt zich een bushalte op de Oudelandseweg. Het metrostation “Tussenwater”  bevindt zich op de Groene Kruisweg.

Indeling/indicatieve oppervlakte
vanaf 24 m²

Opleveringsniveau en voorzieningen

De kantoorruimte worden opgeleverd voorzien van:

·         Vloerbedekking

·         Systeemplafond met inbouwverlichting

·         Luchtbehandeling/Top-koeling

·         Kabelgoten voorzien van databekabeling en  220v

·         Radiatoren aangesloten op centrale verwarming

Algemene voorzieningen van het ondernemerscentrum:

·         Gemeenschappelijke entree

·         Bemande receptiebalie

·         Posbussen bij entree

·         diverse dames en herentoiletgroepen per etage

·         Divers pantry’s voorzien van 10 ltr close-in boilers per etage

·         Vergaderruimte

·         Telefonie en glasvezel internet

·         24 uur per dag en 7 dagen in de week toegankelijk

·         Ruim voldoende parkeergelegenheid

Parkeren
Tot het ondernemerscentrum behoort een ruim parkeerterrein, waar het mogelijk is om een vaste parkeerplaats op naam te huren.
Huurprijs
De huurprijs bedraagt vanaf € 110,– per m² per jaar, te vermeerderen met BTW

Huurtermijn
5 + 5 jaar. Afwijkende huurtermijnen zijn in overleg bespreekbaar.

Huurbetaling
Huurbetaling, servicekosten en BTW per maand vooruit te voldoen.

Huurprijsindexering
Jaarlijks, op basis van Consumentenprijsindex Alle Huishoudens(CPI) vastgesteld door CBS.

Oplevering
Per direct.

Zekerheidstelling
Huurder dient aan verhuurder een bankgarantie/waarborgsom af te geven ter grootte van drie maanden huurverplichting inclusief servicekosten en BTW.

Servicekosten
De servicekosten bedragen circa €  30,00 per m² per jaar te vermeerderen met BTW en omvatten o.a. de navolgende leveringen en diensten.

·                     Onderhoud groenvoorziening en parkeerterrein
·                     Service abonnement CV
·                     Glazen wassen buitenzijde
·                     Glasverzekering
·                     Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke entreehal, lift en trappenhuis
·                     Vervangen van verlichting e.d. in de algemene ruimten
·                     Administratiekosten ad 5 % over de hierboven genoemde leveringen en diensten
·                    Onderhoud en energie liftinstallatie

Naast de servicekosten is huurder een voorschotbedrag verschuldigd ter hoogte van € 31,68 per m² per jaar te vermeerderen met BTW ten behoeve van warmtelevering en elektra levering.

Telefoon
Het gebouw beschikt over een glasvezelverbinding ten behoeve van het internet en VoIP telefonie.

 

De abonnementskosten voor telefoon- en/of faxverbinding bedragen:
Per werkplek € 17,00 exclusief BTW per maand

De abonnementskosten voor een internetverbinding bedragen:
1 mb € 10,00 te vermeerderen met BTW per maand
5 mb € 37,50 te vermeerderen met BTW per maand
10 mb € 75,00 te vermeerderen met BTW per maand

Centrale receptie
De firma SBG verzorgt in het ondernemerscentrum de bemanning voor de centrale receptie. Tevens verzogen zij tegen betaling additionele diensten, zoals:

·         Telefoon- en antwoordservice
·         Postservice
·         Secretariële ondersteuning
·         Vertaalservice

·         Frankeren post

·         Kopieer- en fax service.

Bijzonderheden
Verhuur geschiedt onder voorbehoud goedkeuring verhuurder

Object op kaart

Gelijkwaardige objecten